مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-31سياسي

نگران های چندگانه کرونایی استان مرکزی/چیزی تحت عنوان عدم تردد شبانه نمی بینیم!


در کنار نگرانی از وقوع پیک ششم، نگرانیم که پیک پنجم مجددا افزایشی شود.

- نگران های چندگانه کرونایی استان مرکزی/چیزی تحت عنوان عدم تردد شبانه نمی بینیم! ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در کنار نگرانی از وقوع پیک ششم، نگرانیم که پیک پنجم مجددا افزایشی شود.

دکتر سید محمد جمالیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اراک تقریبا تکمیل است، افزود: در بیمارستان ولیعصر نیز یک بخش اختصاص یافته است و در واقع در حال حاضر تنها تعدادی تخت در بیمارستان ولیعصر و آیت الله خوانساری باقی مانده است.

وی با بیان اینکه حدود 400 بیمار به صورت بستری موقت در حال دریافت خدمات درمانی خود هستند، گفت: یکشنبه هفته جاری به غیر از ساوه و خمین در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی فقط 700 مورد بستری داشتیم که از این تعداد 110 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 440 بیمار نیز به صورت بستری موقت درمان را دریافت کردند.

جمالیان با تاکید بر اینکه شیب ابتلا در استان همچنان افزایشی است، اما کندتر از هفته های گذشته است و هنوز به روند نزولی نرسیده ایم، گفت: هنوز پیک پنجم را پشت سر نگداشته ایم و در کنار نگرانی از وقوع پیک ششم، نگرانیم که پیک پنجم مجددا افزایشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران های چندگانه کرونایی استان مرکزی/چیزی تحت عنوان عدم تردد شبانه نمی بینیم!

نگران های چندگانه کرونایی استان مرکزی/چیزی تحت عنوان عدم تردد شبانه نمی بینیم!