مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 20:552021-08-31حوادث

بازداشت مادر به اتهام قتل نوزادش


زنی افغانستانی که به اتهام قتل نوزادش دستگیر شده است در نخستین جلسه بازپرسی ادعا کرد بیگناه است و این جاری اش بوده که به نوزاد او متادون خورانده و باعث مرگش شده است.

- زنی افغانستانی که به اتهام قتل نوزادش دستگیر شده است در نخستین جلسه بازپرسی ادعا کرد بیگناه است و این جاری اش بوده که به نوزاد او متادون خورانده و باعث مرگش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: 25 مردادماه نماینده حقوقی بیمارستانی در تهران با پلیس تماس گرفت تا ماجرای مرگ اسرارآمیز نوزادی را به مأموران اعلام کند.

وی می گفت که چند روز قبل نوزادی توسط زن و مردی جوان به بیمارستان منتقل شده و چون حالش وخیم بوده بستری شده است اما زن و مرد، نوزاد را در بیمارستان رها کرده و فراری شده اند.

به گفته نماینده حقوقی بیمارستان، نوزاد پسر پس از 3 روز بستری بودن در بیمارستان، جانش را از دست داد و مرگ او مشکوک به نظر می رسد.

به دنبال این تماس، ماجرا به قاضی حبیب الله صادقی بازپرس جنایی تهران گزارش و با دستور قضایی تحقیقات برای کشف راز مرگ نوزاد پسر آغاز شد.

مسمومیت با متادون در حالی که جسد نوزاد برای مشخص شدن علت مرگش به پزشکی قانونی منتقل شده بود، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی پدر و مادر وی آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مادر به اتهام قتل نوزادش

بازداشت مادر به اتهام قتل نوزادش