مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 18:402021-08-31سياسي

امنیت مرزهای شمال سیستان و بلوچستان مطلوب است


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بازدید از مناطق مرزی شمال استان امنیت این مناطق را بسیار مطلوب ارزیابی و از آمادگی کامل پلیس برای مقابله با هرگونه ناامنی در این مناطق خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در بازدید از یگان انتظامی مناطق مرزی شمال سیستان و بلوچستان بر لزوم هوشیاری بیشتر این یگان های انتظامی مرزی نسبت به تحولات اخیر کشور همسایه و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی تأکید کرد و اظهار داشت: برآورد و اشراف اطلاعاتی از مأموریت ها و رصد و پایش فضای مجازی با توجه به تحولات اخیر منطقه می تواند در موفقیت مأموریت های پیش رو و خنثی سازی توطئه های دشمن بسیار تأثیرگذار باشد.

وی همچنین در بازدید از پایانه مرزی میلک تمهیدات امنیتی انجام شده از سوی پلیس سیستان و بلوچستان در این پایانه برای تدوام مبادلات تجاری بین 2 کشور ایران و افغانستان را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد در سایه این امنیت مبادلات تجاری بین 2 کشور تداوم یابد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان حساسیت کار پلیس در مناطق مرزی استان خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در مناطق مرزی این استان نیروهای دفاعی، امنیتی و اجتماعی هستند که علاوه بر وظایف ذاتی خود که مقابله با قاچاق کالا و انسان، مواد مخدر و غیره است وظیفه سنگین شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزهای شمال سیستان و بلوچستان مطلوب است

امنیت مرزهای شمال سیستان و بلوچستان مطلوب است