مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 18:052021-08-31حوادث

کلاهبرداری های گسترده از آگهی دهندگان فضای مجازی!


با دستگیری اعضای باند زاغی در مشهد، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس خراسان رضوی به جولان کلاهبرداران با رسیدهای جعلی بانکی از آگهی دهندگان فضای مجازی پایان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح زوایای گوناگون یک پرونده کلاهبرداری با رسیدهای جعلی گفت: به دنبال تشکیل پرونده های متعدد کلاهبرداری از آگهی دهندگان سایت دیوار در مراکز انتظامی با تاکید سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) برای شناسایی هرچه سریع تر عاملان این جرم که در فضای مجازی لانه کرده بودند، بلافاصله تحقیقات علمی و تخصصی در این باره آغاز شد.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: با توجه به اهمیت موضوع، گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بررسی های تخصصی و جمع آوری اسناد ومدارک چگونگی ارتکاب جرم تصریح کرد: تحقیقات میدانی و بررسی های دقیق پرونده های موجود بیانگر آن بود که کلاهبرداران از یک خودروی پراید نقره ای و پژو 207 سفید رنگ به سرقرار با طعمه های خود آمده اند.

وی گفت: کلاهبرداران با آگهی دهندگان فروش لوازم منزل، پرندگان زینتی، تلفن همراه، موتورسیکلت یا لوازم شغلی تماس می گرفتند و با زیرکی خاصی ساعات قرار را به تاریکی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری های گسترده از آگهی دهندگان فضای مجازی!

کلاهبرداری های گسترده از آگهی دهندگان فضای مجازی!