مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 17:002021-08-31اجتماعي

نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت شفاف انجام شد


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش شد برای سال تحصیلی پیش رو نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت شفاف انجام شود، فرهنگیان از دو سال گذشته به صورت پلکانی جابجا شدند و امسال نیز با انتقالی 529 فرهنگی موافقت شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش شد برای سال تحصیلی پیش رو نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت شفاف انجام شود، فرهنگیان از دو سال گذشته به صورت پلکانی جابجا شدند و امسال نیز با انتقالی 529 فرهنگی موافقت شد.

فرحناز قائدامینی 9 شهریورماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث تامین مسکن فرهنگیان در شهرکرد، اظهار کرد: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته اراضی منطقه 40 منظریه که برای احداث مسکن فرهنگیان در نظر گرفته شده بود، آماده سازی زمین ها انجام نشده و این مسئله مورد مطالبه فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: سال گذشته و نیمی از سال تحصیلی سال 1398- 1399 آموزش ها به صورت مجازی دنبال شد، امسال باتوجه به وضعیت باید مهر متفاوتی داشته باشیم، آموزش ها باید به گونه ای باشد که کاستی های آموزش مجازی را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت شفاف انجام شد

نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت شفاف انجام شد