مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:502021-08-31سياسي

ضرورت بسیج همه ظرفیت ها با مشارکت عمومی، بخش خصوصی و دولتی در امور خیر


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازسازی عتبات و مشارکت در امور خیر بر جذب و بکار گیری تمامی ظرفیت ها و بسیج همه امکانات مردمی، خیرین، دستگاه های دولتی و خصوصی تاکید کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازسازی عتبات و مشارکت در امور خیر بر جذب و بکار گیری تمامی ظرفیت ها و بسیج همه امکانات مردمی، خیرین، دستگاه های دولتی و خصوصی تاکید کرد.

حسین کلانتری در دیدار و گفت و گو با سردار حسن حکمتیان راز رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، افزود: در امور خیر باید واسطه شد و نیت و حرکت خیر باشد و در کمک های خیرخواهانه و نذر و نیازها نگاه ها مردمی باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نیز با همه ظرفیت به کمک بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در امور خیر باید پیش قدم شد و نگذاشت این پرچم بر زمین بماند و اعلام می کنیم تا آنجا که مقدور است و در توان داریم کمک می کنیم چرا که تکلیف است و موظف به این کار هستیم.

کلانتری با بیان اینکه اقدامات نیک و خیرخواهانه از مصادیق دین است و باید با فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن بین عموم مردم و انسان های با ایمان و با تقوا تلاش کرد، ادامه داد: مشارکت در امور خیر خاستگاه دین و فرهنگ بوده و از مهم ترین مباحثی است که باید به آن اهتمام جدی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسیج همه ظرفیت ها با مشارکت عمومی، بخش خصوصی و دولتی در امور خیر

ضرورت بسیج همه ظرفیت ها با مشارکت عمومی، بخش خصوصی و دولتی در امور خیر