مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:352021-08-31اقتصادي

اشتغالزایی برای 607 نفر در شهرستان ری


با بهره برداری از طرح های هفته دولت شهرستان ری در مجموع برای 607 نفر در حوزه های مختلف اشتغالزایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بعدازظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت اظهار کرد: پروژه های مختلفی در زمینه های عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعتی و غیره طی یک سال اخیر در سطح شهرستان ری احداث شده است و همزمان با هفته دولت جاری، 43 طرح با اعتباری معادل 680 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر مانع زدایی در حوزه تولید گفت: امروز 4 طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با اعتبار 270 میلیارد ریال در حوزه های توسعه شهری و روستایی بخش های خاوران، کهریزک و مرکزی شهرستان ری به بهره برداری رسید.

  فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: تحقق سند توسعه شهرستان ری از اولویت های مجموعه نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان است که با ایجاد زیرساخت های لازم این امر مهم در دستور کار قرار دارد و در این راستا همچون گذشته در هفته دولت طرح ها و پروژه های اثرگذاری در شهرستان ری افتتاح شد.

توکلی با اشاره به افتتاح ساختمان ستاد انتظامی فرماندهی شهرستان ری در اولین روز از هفته دولت، افزود: بهره برداری از ساختمان فرماندهی انتظامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 607 نفر در شهرستان ری

اشتغالزایی برای 607 نفر در شهرستان ری