مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:202021-08-31فرهنگي

ساخت «سلمان فارسی» در جلفا ادامه دارد/ کار در کلیسای سنت استپانوس


عبدالعلی علی عسکری امروز از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری که در جلفا در حال تصویربرداری است، بازدید کرد.

- به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی در بازدیدی که امروز نهم شهریور ماه از پشت صحنه سریال سلمان فارسی صورت گرفت، گفت: مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی برای رسانه ملی از اهمیت زیادی برخوردار است و ما با تمام توان تلاش می کنیم تا گروه سازنده سریال بتواند طبق زمان بندی پیش بینی شده کارش را به سرانجام رساند.

وی که برای بازدید از مراحل ساخت سریال سلمان فارسی به حاشیه رود ارس در منطقه سیه رود جلفا رفته بود، با اعلام خسته نباشید و خدا قوت به داوود میرباقری، نویسنده و کارگردان و همه عوامل این مجموعه تلویزیونی، ادامه داد: بخش پیچیده ای از سریال سلمان فارسی در این محل فیلمبرداری می شود و امیدواریم هر چه سریع تر با حمایت همه جانبه سازمان این سریال ساخته و آماده پخش شود.

رییس رسانه ملی، داوود میرباقری را متفکر و اندیشمندی صاحب سبک خواند و گفت: داستان سلمان فارسی، داستان مهمی برای ماست و روایتگر حقیقت طلبی ایرانیان و داستان زیبای اسلام است.

علی عسکری ابراز امیدواری کرد در زمان پخش سریال سلمان فارسی در ایران با دوبله و پخش همزمان در کشورهای مختلف و سینماهای داخل کشور، کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت «سلمان فارسی» در جلفا ادامه دارد/ کار در کلیسای سنت استپانوس

ساخت «سلمان فارسی» در جلفا ادامه دارد/ کار در کلیسای سنت استپانوس