مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-31دانش

ضرورت نگاه تحولی به کرسی های نظریه پردازی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ظرفیت های بزرگتری برای بروز نظریه ها و نوآوری ها به ویژه در علوم انسانی و اجتماعی فراهم شود، گفت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ظرفیت های بزرگتری برای بروز نظریه ها و نوآوری ها به ویژه در علوم انسانی و اجتماعی فراهم شود، گفت: این فرایند نباید آن قدر پیچیده باشد که افراد به دلیل پیچیدگی ها، علاقه ای به آن نشان ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی در جلسه طرح تحول ساختاری و محتوایی هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با بیان اینکه رویکرد تحولی به کرسی های نظریه پردازی به این معناست که ظرفیت های بزرگتری برای بروز نظریه ها و نوآوری ها به ویژه در علوم انسانی و اجتماعی فراهم شود، اظهار کرد: این فرایند نباید آن قدر پیچیده باشد که افراد به دلیل پیچیدگی ها، علاقه ای به آن نشان ندهند.

مناعت طبعی که در اهل نظر و خبرگان وجود دارد موجب می شود که خود را در چنین فرایندهای پیچیده ثبت نظریه و کرسی نظریه پردازی قرار ندهند.

وی با تأکید بر اینکه نظریه باید هدف مشخصی را دنبال کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران محصول انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی یک الگوی متمایز در میان انقلاب های جهان و در میان مدل های حکمرانی در جهان را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه تحولی به کرسی های نظریه پردازی

ضرورت نگاه تحولی به کرسی های نظریه پردازی