مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:402021-08-31اقتصادي

برداشت مکانیزه برنج در 180 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان با ابراز خرسندی از برداشت مکانیزه برنج در 180 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان گفت: با تلاش شالیکاران تاکنون برنج در 175 هزار هکتار از شالیزارها به صورت مکانیزه برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برداشت برنج در گیلان با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در چند روز گذشته شرایط جوی در گیلان برای برداشت برنج بسیار مساعد بوده وشالیکاران با جدیت در حال برداشت محصول خود هستند.

وی با اشاره به برداشت برنج در 98 درصد از شالیزارهای گیلان گفت: در گیلان 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری وجود دارد که اکنون برداشت برنج در 233 هزار هکتار از اراضی شالیزاری انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برداشت برنج در شالیزارهای استان افزود: کشت و برداشت مکانیزه برنج منجر به افزایش راندمان تولید، کاهش هزینه و افزایش کیفیت محصول می شود.

موسوی با ابراز خرسندی از برداشت مکانیزه برنج در 180 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان بیان کرد: در چند هفته گذشته بارش باران باعث خوابیدگی و ورس برخی از اراضی شالیزاری در این استان شد ولی با تلاش شالیکاران  تاکنون برنج در 175 هزار هکتار از شالیزارها به صورت مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت مکانیزه برنج در 180 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان

برداشت مکانیزه برنج در 180 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان