مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-31سياسي

بانک ایران زمین حامی محیط زیست


بانک ایران زمین حامی بی چون وچرای محیط زیست کشور است.

- گروه اجتماعی: حرکت ارزشمند، امیدآفرین و زیبایی است؛ اینکه روز میلاد فرخنده امام رضا(ع)، هشتمین پیشوای دینی شیعیان جهان، روز ملی محیط بان نام گذاری شده است.

به موازات آن، بانک ایران زمین در مقام حامی جدی و دغدغه مند محیط زیست کشور، از سال 95 و در قالب حمایت از جایزه یحیی- محیط بان برجسته شهید، یحیی شاه کوه محلی- بر نقش پررنگ و حساس خود در این زمینه، تأکید کرده است.

به همین مناسبت سید محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی این نهاد مالی در جلسه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی، به ارائه دیدگاه های بانک ایران زمین در خصوص روز ملی محیط بان و روز محافظت از یوزپلنگ ایرانی پرداخت که شرح مفصل آن از نظر مخاطبان می گذرد.

از محیط بانان و تمام محورهای مرتبط با محیط زیست حمایت می کنیم مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، هم زمان با فرارسیدن روز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و روز پاسداشت از مقام شامخ محیط بانان کشور گفت: خوشبختانه در نهادی خدمت می کنیم که حمایت از محیط زیست با تمام محورها و زیرشاخه هایش، جزو اولویت های برتر آن محسوب می شود و بانک ایران زمین در این زمینه هرچه در توان داشته باشد در طبق اخلاص می گذارد و به جامعه هدف تقدیم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ایران زمین حامی محیط زیست

بانک ایران زمین حامی محیط زیست