مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:552021-08-31دانش

اولین حکم وزیر علوم برای وزارت علوم/ انتصاب رییس مرکز هیات امنا


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی قائم مقام وزیر و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه وزارت علوم را منصوب کرد.

- به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛ در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام وزیر و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه منصوب کرد.

متن کامل حکم انتصاب دکتر سلیمانی در سمت قائم مقام وزیر و رییس هیات امنا و هیئت ممیزه به شرح زیر است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در سطوح کلان علمی و اجرایی نظام اسلامی و آشنایی با همه زوایای مدیریت آموزش عالی، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام وزیر و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه منصوب می شوید.

بی شک، دهه پنجم انقلاب اسلامی ایجاب می کند که با تکیه بر تجربه ها و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی متناسب با نیازها و ضرورت های حوزه علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفته و دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دوران جدیدی را که زیبنده انقلاب اسلامی است، با هدف زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و شعارمحوری دولت سیزدهم، دولت مردمی، ایران قوی را با جدیت آغاز کنند.

امید است در مسیر تحقق این هدف متعالی و عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حکم وزیر علوم برای وزارت علوم/ انتصاب رییس مرکز هیات امنا

اولین حکم وزیر علوم برای وزارت علوم/ انتصاب رییس مرکز هیات امنا