مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-31حوادث

کشف مرغ زنده فاقد مجوز در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: خودروی حامل پنج تن مرغ زنده غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی و دامپزشکی در این شهرستان توقیف شد.

- محمدباقر سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: ماموران پاسگاه جوزان شهرستان ملایر هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آمادگی کامل دارد دست افراد سودجو و عامل اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی را قطع کند که در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از چنین مواردی، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

کشف دام فاقد مجوز در ملایر   وی در ادامه گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، هفت راس گاو فاقد مجوز که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده،کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با افراد فرصت طلبی که بدون مجوز بهداشتی و قانونی اقدام به انتقال احشام می کنند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مرغ زنده فاقد مجوز در ملایر

کشف مرغ زنده فاقد مجوز در ملایر