مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-31پزشكي

ورود دوز اول سینوفارم تاپایان هفته به فارس/واکسینه شدن 29 درصد جمعیت فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به تخصیص 100 هزار دوز واکسن سینوفارم به استان فارس، گفت: این میزان واکسن تا پایان هفته تحویل استان خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به تخصیص 100 هزار دوز واکسن سینوفارم به استان فارس، گفت: این میزان واکسن تا پایان هفته تحویل استان خواهد شد.

عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تداوم واکسیناسیون گروه های هدف در استان فارس، خاطرنشان کرد: واکسن سینوفارم اختصاصی به استان فارس مربوط به دوز اول این واکسن است.

این مقام بهداشتی بیان کرد: عده زیادی از افراد در استان فارس از واکسن کووبرکت استقبال کرده و می کنند و هم اینک هم برای گروه های هدف و گروه های سنی اعلام شده از این نوع واکسن موجودی داریم.

او ادامه داد: تاکنون بین 28 تا 29 درصد از جمعیت استان فارس واکسینه شده اند و در صورتی که روند ورود واکسن تسریع یابد، طی 66 روز واکسیناسیون جمعیت فارس به اتمام می رسد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: برای ایجاد ایمنی نسبی در استان نیازمند واکسینه شدن حدود 70 درصد از جمعیت هدف هستیم.

به گفته همتی، هم اینک در قله پیک پنجم در استان فارس قرار داریم و طی دو سه روز گذشته شاهد روند نزولی آمار ابتلا به کرونا بوده ایم که البته نمی توان به طور قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دوز اول سینوفارم تاپایان هفته به فارس/واکسینه شدن 29 درصد جمعیت فارس

ورود دوز اول سینوفارم تاپایان هفته به فارس/واکسینه شدن 29 درصد جمعیت فارس