مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-31پزشكي

393 بیمار کرونایی در بخش های ویژه فارس بستری هستند


مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 521 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری شدند و 393 نیز در بخش های «آی سی یو» هستند.

- شیراز - مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 521 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری شدند و 393 نیز در بخش های آی سی یو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در بیمارستان های استان پذیرش شده اند که مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم به چهار هزار و 547 نفر رسی و هم اکنون 393 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

او با اعلام جان باختن 23 هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را شش هزار و 143 نفر عنوان کرد.

دکتر حسینی در ادامه از بهبودی 360 هزار و 626 نفر از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این مقام مسؤول در دانشگاه با اشاره به پرسش های مردمی در زمینه نحوه فعالیت مراکز تزریق واکسن، نوبت دهی، انواع واکسن ها و عوارض احتمالی تزریق واکسن، بار دیگر پایگاه اطلاع رسانی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی اینترنتی https://covidvaccine.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

393 بیمار کرونایی در بخش های ویژه فارس بستری هستند

393 بیمار کرونایی در بخش های ویژه فارس بستری هستند