مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-31اجتماعي

مدیریت بحران اشتهارد نیازمند ایستگاه مجهز هواشناسی است


احداث و راه اندازی یک ایستگاه مجهز هواشناسی می تواند در مدیریت بحران به ویژه در مناطق روستایی یاری بخش تیم های بحران باشد.

- ، فرهاد شیبک ظهر سه شنبه در دیدار بهاروند مدیرکل هواشناسی البرز که در دفتر فرمانداری اشتهارد برگزار شد، بر ضرورت احداث و راه اندازی یک ایستگاه کامل هواشناسی در شهرستان تأکید کرد.

وی با اشاره به تغییرات اقلیمی در سال های گذشته و کم بارشی ها در شهرستان اشتهارد بیان کرد: احداث و راه اندازی یک ایستگاه مجهز هواشناسی می تواند در مدیریت بحران به ویژه در مناطق روستایی یاری بخش تیم های بحران باشد.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: محورهای مواصلاتی منتهی به اشتهارد از محورهای مهم استانی به شمار می روند که تردد روزانه بیش از 14 هزار خودرو و همچنین وجود آزادراه غدیر بر اهمیت این محورها افزوده است.

وی ادامه داد: با این اوصاف وجود یک مرکز هواشناسی مجهز برای استفاده داده های دقیق هواشناسی اهمیت ویژه دارد و تمام تلاش فرمانداری این است که این مرکز هرچه سریع تر راه اندازی و به بهره برداری برسد.

فرماندار اشتهارد خاطر نشان کرد: بیش از 3 تا 4 هزار هکتار اراضی کشاورزی در اشتهارد وجود دارد که در این بخش هم داده های هوا شناسی از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران اشتهارد نیازمند ایستگاه مجهز هواشناسی است

مدیریت بحران اشتهارد نیازمند ایستگاه مجهز هواشناسی است