مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-31اقتصادي

نیروی انسانی موجود پاسخگوی حجم بالای کار گمرک آستارا نیست


مدیر کل گمرک آستارا با اشاره به آغاز رسمی فعالیت گمرک منطقه ویژه اقتصادی آستارا، گفت: نیروی انسانی موجود پاسخگوی حجم بالای کار گمرک آستارا نیست.

- ، رسول کریمی ظهر سه شنبه در آیین آغاز فعالیت رسمی گمرک منطقه ویژه اقتصادی آستارا با بیان اینکه گمرک مستقر در مجتمع بندری آستارا از امروز به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز می کند، اظهار کرد: هم اکنون همه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز گمرک در این منطقه مستقر است.

کریمی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد زیرساخت ها در گذشته برای ایجاد این منطقه ایجاد شده بود، افزود: طی چند ماه گذشته چارت پیشنهادی طراحی و از مسئولان سازمان امور استخدامی کشور برای بررسی های بیشتر دعوت به عمل آمد که در همین راستا 10 پست جدید به پست گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر اضافه شد.

مدیرکل گمرک آستارا در ادامه با تاکید بر اینکه از امروز اظهارنامه های گمرکی برای صادرات، واردات و ترانزیت با کد اختصاصی گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر صادر خواهد شد، گفت: از این تاریخ دیگر نیازی به رفت و آمد به ساختمان اداره کل گمرک آستارا نیست.

وی، تصریح کرد: گمرکات عادی از ترانزیت خارجی کالا از مرز به مرز محروم هستند ولی این نوع ترانزیت در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا فعال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی موجود پاسخگوی حجم بالای کار گمرک آستارا نیست

نیروی انسانی موجود پاسخگوی حجم بالای کار گمرک آستارا نیست