مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-31سياسي

بایدهای مسئولان مشکلی را حل نمی کند


اینکه برخی مسئولان مرتب می گویند باید این کار یا آن کار را انجام داد این بایدها مشکلی را حل نمی کند، بلکه در عمل باید این مشکلات حل شود.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: اینکه برخی مسئولان مرتب می گویند باید این کار یا آن کار را انجام داد این بایدها مشکلی را حل نمی کند، بلکه در عمل باید این مشکلات حل شود.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا درباره مهم ترین اولویت های کشور با توجه به استقرار کابینه سیزدهم، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت تأکید کردند اولویت اصلی کشور بهبود وضعیت معیشتی و تأمین سلامت مردم است.

هم اکنون بیکاری، تورم و کاهش ارزش پول ملی فشار سنگینی را بر مردم تحمیل کرده است که دولت جدید باید به این امور رسیدگی کامل کند تا رضایت مردم جلب شود، چراکه وضعیت کنونی برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: درباره وضعیت کرونا معتقدم یک کرونا هراسی در دنیا شکل گرفته است، به طوری که در کشورهایی که علم پزشکی از پیشرفت بیشتری برخوردار است کرونا هم در این کشورها بیشتر جولان می دهد، در حالی که کشورهایی که از پزشکی مدرن محرومند ویروس کرونا چندان ظهور و بروزی ندارد، اما به هر حال مردم ایران گرفتار این ویروس شده اند و محدودیت های نصف و نیمه که گاهی جدی و گاهی شل گرفته می شود مشکل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدهای مسئولان مشکلی را حل نمی کند

بایدهای مسئولان مشکلی را حل نمی کند