مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-31فرهنگي

سهمیه واکسن جامعه قرآنی خراسان شمالی کافی نیست


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سهمیه واکسن جامعه قرآنی استان کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

- علی اصغر نودهی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت نام هنرمندان جهت دریافت واکسن باز شده است، افزود: تنها فعالان قرآنی می توانند واکسن دریافت کنند که دارای کارت هنر باشند و از همین جهت حدود 50 نفر در استان می توانند به سامانه مراجعه کنند.

وی با تأکید براینکه سامانه برای ثبت نام کارت هنر نیز بسته است، اضافه کرد: بیش از 100 نفر از فعالان قرآنی بیمه هستند و حدود 50 نفر نیز دارای کارت هنر هستند که آمار قابل ملاحظه ای نیست.

نودهی با بیان اینکه درخواست ما افزایش سهمیه جامعه قرآنی برای دریافت واکسن است، ادامه داد: در استان دخالتی نمی توانیم داشته باشیم و تصمیمات به صورت ملی ابلاغ می شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از شش هزار فعال قرآنی در استان داریم و براساس این آمار، فعالان قرآنی اندکی می توانند واکسن دریافت کنند.

نودهی با اشاره به اینکه 48 مؤسسه قرآنی در استان فعال است، اضافه کرد: حدود 119 خانه قرآنی روستایی و 110 خانه قرآنی شهری در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه واکسن جامعه قرآنی خراسان شمالی کافی نیست

سهمیه واکسن جامعه قرآنی خراسان شمالی کافی نیست