مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-31سياسي

فراهم کردن تسهیلات سهل الوصول برای زنان سرپرست خانوار


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت دوازدهم، گفت: در دوره دولت دوازدهم با رایزنی های معاونت امور زنان در دولت دوازدهم برای حدود 80 هزار زن سرپرست خانوار تسهیلات قرض الحسنه سهل الوصول و بدون بازپرداخت سنگین فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در مراسم رونمایی از دو فیلم مستند با عناوین اقتصاد زنان و مشاغل خانگی و توانمندسازی در سکونتگاه های غیر رسمی که پیرامون اقدامات معاونت زنان دولت دوازدهم در خصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تهیه شده است، با بیان اینکه حداقل پنج دهک اول زنان سرپرست خانوار نیازمند اشتغال و درآمدزایی هستند، اظهار کرد: نیاز است فرصت اشتغال برای زنان سرپرست خانوار فراهم شود.

این الگو را معاونت امور زنان در دولت دوازدهم ساخته که با دو نمونه آماری هفت هزار نفری آن هم در سخت ترین شرایط نظیر سکونتگاه های غیر رسمی قابلیت فراگیر شدن هم دارد.

وی ادامه داد: کار خوبی که در این دوره انجام شد، دخالت دادن سازمانهای مردم نهاد بود که توانستیم در کنار توان افزایی حدود 15 هزار زن سرپرست خانوار تعدادی تشکل برای تسهیل گری اشتغال زنان سرپرست خانوار نیز توانمند کنیم.

این دو مستند تهیه شده نیز جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد چراکه معاونت در این زمینه سیاست گذاری و الگوسازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن تسهیلات سهل الوصول برای زنان سرپرست خانوار

فراهم کردن تسهیلات سهل الوصول برای زنان سرپرست خانوار