مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-31سياسي

پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه رونمایی شد


پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان عضو این شورا در سنندج، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه ظهر امروز در حاشیه یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی  کردستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان عضو این شورا در سنندج،  رونمایی شد و حکم دبیری این کنگره به امام جمعه شهرستان قروه ابلاغ شد.

کنگره شعر عاشورایی به منظور آشنایی شیفتگان فرهنگ متعالی عاشورا با صفات و فضائل امام حسین (ع) و یاران وفادارش، اشاعه فرهنگ و ادبیات آیینی عاشورایی و شناسایی و تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر فرهنگی و ادبی مرتبط با عاشورا برگزار می شود.

  علاقمندان برای دسترسی و دانلود اپلیکیشن و فراخوان چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه می توانند تا 31 شهریور به پرتال اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان به آدرس https://kordestan.

farhang.

gov.

ir/fa/farakhanha مراجعه و  در صورت داشتن هرگونه سوالی در این خصوص با شماره تلفن 08735247420 دبیرخانه کنگره در شهر قروه تماس حاصل کنند.

حسین الماسی در یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان و مراسم رونمایی از این پوستر، اظهار کرد:  چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه  11 مهر سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه رونمایی شد

پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه رونمایی شد