مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-31پزشكي

80 میلیارد تومان رمدسیویر در کرمانشاه تزریق شده است


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون در اپیدمی کرونا تعداد 112 هزار دُز داروی رمدسیویر معادل 80 میلیارد تومان در بیمارستان های دانشگاه استان تزریق شده است.

- قباد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تأکید یر سرعت واکسیناسیون، اظهار داشت: یکی از سلا ح های مهم بشر در مبارزه با کرونا، تزریق واکسن است، بنابراین همه افراد بالای 18 سال باید واکسینه شوند.

وی در خصوص عوارض واکسن، ادامه داد: واکسن عوارض دارد، ولی عوارض آن صدها برابر کمتر از درگیری با بیماری هم درگیر هستند، لذا در صورت داشتن علائمی همچون تب، لرز، آبریزش بینی حتما تزریق واکسن را به تعویق بیاندازند چون در صورت تزریق علائم تشدید می یابد و سیستم ایمنی بیشتر واکنش نشان می دهد.

محمدی در خصوص تست کرونا نیز، گفت: در حال حاضر بیماری خیلی گسترش یافته و تعداد افراد مبتلا هم خیلی زیاد شده بنابراین گرفتن تست دیگر معنایی ندارد، افراد عادی در صورت داشتن علائم مبتلا هستند، نیاز به تست ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در اپیدمی کرونا تعداد 112 هزار دُز داروی رمدسیویر در بیمارستان های دانشگاه استان تزریق شده است.

محمدی ادامه داد: جهت تامین فقط این یک قلم دارو برای بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان ها حدود 800 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد تومان رمدسیویر در کرمانشاه تزریق شده است

80 میلیارد تومان رمدسیویر در کرمانشاه تزریق شده است