مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-31سياسي

وعده های مسئولان بر زمین ماند/ لزوم حل مشکلات «حسین آباد» فردوس


مردم روستای حسین آباد فردوس از مشکل اینترنت، کم شدن حق آبه بخش کشاورزی و کمبود نهاده های دامی گلایه دارند و می گویند: مسئولان وعده زیاد داده اند اما عملیاتی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه به همراه فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان فردوس در برنامه دهگردشی برای بررسی مشکلات مردم روستای حسین آباد، در محل مسجد جامع این روستا، پای درد دل روستاییان نشست.

یکی از اعضای شورای اسلامی روستای حسین آباد در تین دیدار از ادغام برخی وزارتخانه و اداره های دولتی که موجب ضربه مهلکی بر پیکر روستا شده، بشدت گلایه کرد.

یاوری به عنوان نمونه از ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری نام برد و افزود: قبل از ادغام این دو شرکت امتیاز آب 700 هزار تومان بوده ولی اکنون به 4 میلیون تومان رسیده و در بخش دیگری یک مجوز دامداری به 10 میلیون تومان رسیده است.

گرانی و کمبود نهاده های دامی وی کمبود نهاده های دامی را یاد آور شد و اضافه کرد: تفاوت فاحش قیمت نهاده ها در بازار آزاد موجب شده که روستاییان نتوانند از بازار آزاد نیاز دام ها را تهیه کنند.

عضو شورای اسلامی حسین آباد اعتبارات اختصاص یافته به دهیاری ها را بسیار ناچیز دانست و گفت: همین امر موجب شده بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مسئولان بر زمین ماند/ لزوم حل مشکلات «حسین آباد» فردوس

وعده های مسئولان بر زمین ماند/ لزوم حل مشکلات «حسین آباد» فردوس