مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-31پزشكي

مادران باردار در خانه بمانند


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مادران باردار با توجه به سرایت پذیری بالای ویروس دلتا در خانه بمانند و از سفر و حضور در مراکز شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.

- ایسنا/بوشهر رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مادران باردار با توجه به سرایت پذیری بالای ویروس دلتا در خانه بمانند و از سفر و حضور در مراکز شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.

عصمت حیدری اظهار کرد: مادران باردار برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به کرونا از تردد در مکان های شلوغ و سفر پرهیز کنند و از ارتباط با افراد بیمار یا مشکوک به کووید جدا خودداری کنند.

وی توصیه کرد: مادران باردار با استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی با دیگران و پرهیز از شرکت در دورهمی های خانوادگی و اماکن شلوغ در حفظ سلامت خود تلاش کنند.

واکسیناسیون بهترین روش برای کاهش عوارض مادر و جنین در اثر کرونا رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به شروع واکسیناسیون مادران باردار در شهرستان اظهار داشت: واکسیناسیون کووید 19 بهترین روش برای کاهش عوارض مادری و جنینی کرونا در زنان باردار است.

حیدری با اشاره به اینکه از 25 تیر واکسیناسیون زنان باردار در گناوه شروع شده است گفت: واجدین شرایط دریافت واکسن کووید 19 مادران با سن بالای 35 سال، مادران دارای بیماری زمینه ای مادران با نمای توده بدنی 35 و بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار در خانه بمانند

مادران باردار در خانه بمانند