مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-31دانش

سامانه رتبه بندی دانشگاه های مجازی کشور در حال راه اندازی است


رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین این موسسه با شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام از راه اندازی سامانه رتبه بندی دانشگاه های مجازی کشور خبر داد.

- رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین این موسسه با شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام از راه اندازی سامانه رتبه بندی دانشگاه های مجازی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد دهقانی در این مراسم اظهار کرد: با امضای این تفاهم نامه علمی فصل مشترکی بین این دو مجموعه که اهداف مشترک علمی و پتانسیل های ملی و بین المللی قوی دارند، آغاز می شود.

وی افزود: موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) فعالیت های گسترده ای با دانشگاه های بین المللی و در سطح کشورهای اسلامی در حال انجام دارد که به عنوان مثال همکاری مشترک ISC با D8 را می توان ذکر کرد که بیش از 425 دانشگاه از کشورهای عضو D8 در رتبه بندی ISC حضور دارند.

دهقانی گفت: یکی از فعالیت های مهم ISC نمایه سازی نشریات علمی پژوهشی در سطح بین المللی است که با برگزاری کارگاه های مختلف برای دانشگاه ها و سردبیران نشریات کشورها این مهم برای ارتقای جایگاه نشریات در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه رتبه بندی دانشگاه های مجازی کشور در حال راه اندازی است

سامانه رتبه بندی دانشگاه های مجازی کشور در حال راه اندازی است