مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-31فناوري

پلیس فتا کرمانشاه: در دام اپلیکیشن جعلی همیاب 24 گرفتار نشوید!


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک جعلی مسدودی سیم کارت به بهانه استفاده از سایت های غیرمجاز به شهروندان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی عباسی کسانی امروز در جمع اصحاب رسانه درباره روش کلاهبرداری جدید با نام و نرم افزار همیاب 24 هشدار داد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی، کلاهبرداران به دنبال فرصت هستند تا از طریق راه اندازی سایت های جعلی حساب شهروندان را خالی کنند.

وی در خصوص  شگرد کلاهبرداری نرم افزار همیاب 24، گفت: برابر بررسی های به عمل آمده اخیراً پیامکی مبنی بر اینکه مشترک گرامی سیم کارت شما به سبب تخلف به زودی مسدود خواهد شد، برای جلوگیری از طریق نرم افزار همیاب 24 پیگیری کنید به برخی افراد ارسال شده که یک لینک جهت دانلود اپلیکیشن مذکور در ذیل این پیامک درج شده است.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: کاربر هنگام مراجعه به لینک یاد شده و دانلود اپلیکیشن جعلی همیاب24 پس از وارد کردن اطلاعات نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تماس خود به یک صفحه پرداخت الکترونیک جعلی جهت پرداخت کارمزد خدمات هدایت می شود که با توجه به اخذ دسترسی به پیامک ها توسط برنامه امکان سرقت رمز دوم و برداشت از حساب به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا کرمانشاه: در دام اپلیکیشن جعلی همیاب 24 گرفتار نشوید!

پلیس فتا کرمانشاه: در دام اپلیکیشن جعلی همیاب 24 گرفتار نشوید!