مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-31اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه راهداری گلستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفت: 71 پروژه در حوزه ی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به مناسبت هفته دولت در استان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفت: 71 پروژه در حوزه ی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به مناسبت هفته دولت در استان به بهره برداری رسید.

مهدی میقانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره برداری از 24 پروژه احداث و بازسازی ابنیه فنی راه ها و محورهای مواصلاتی گلستان از مهم ترین پروژه های این ایام است.

وی افزود: در راستای نگهداری از شریان های اصلی و فرعی استان، افتتاح و کلنگ زنی 17 پروژه بهسازی و روکش راه های شریانی و اصلی از دیگر پروژه های هفته دولت امسال است.

مدیرکل راهداری گلستان تصریح کرد: در حوزه ایمنی راه ها 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 277 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که شامل روشنایی راه ها، احداث پل عابر پیاده و افتتاح مجتمع خدماتی بین جاده ای است.

میقانی بیان کرد: تعریض باند جنوبی محور آق قلا به بندر ترکمن و احداث پل نیرو در گالیکش از شاخص ترین اقدامات معاونت راهداری این اداره کل است که در هفته ی دولت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راه های روستایی نیز 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 412 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه راهداری گلستان

افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه راهداری گلستان