مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-31سياسي

تبیین نقش رزمندگان چهارمحال و بختیاری در عملیات «والفجر 8»


فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهار محال و بختیاری گفت: «والفجر 8» یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.

- تبیین نقش رزمندگان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهار محال و بختیاری گفت: والفجر 8 یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی محمد اکبری در جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) و اتکا به قدرت لایزال الهی و عنصر معنویت است.

امروز وظیفه ما حفظ ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی که ما با این ارزش ها زنده هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم که این موضوع کمتر از خود شهادت نیست.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهار محال و بختیاری یادآور شد: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش رزمندگان چهارمحال و بختیاری در عملیات «والفجر 8»

تبیین نقش رزمندگان چهارمحال و بختیاری در عملیات «والفجر 8»