مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-31اقتصادي

از معادله پیچیده عربستان تا واکسن


تسهیلات بانکی برای سفر، حل معادله پیچیده عربستان، لغو ویزا با کشورهای دوست، واکسیناسیون با فوریت و مداخله های دولتی، از جمله مسائلی بود که در دیدار رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با عزت الله ضرغامی، - تسهیلات بانکی برای سفر، حل معادله پیچیده عربستان، لغو ویزا با کشورهای دوست، واکسیناسیون با فوریت و مداخله های دولتی، از جمله مسائلی بود که در دیدار رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با عزت الله ضرغامی، وزیر جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح و پیگیری آن ها در دولت درخواست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی با تحویل گرفتن وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دیدارهایی را با فعالان گردشگری آغاز کرده است.

او با رییس هیأت مدیره جامعه هتلداران ایران صبحانه خورد و با رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در دفتر تازه اش دیدار کرد و درباره آن هم در توییتر نوشت: آژانس های مسافرتی باید خط مقدم صدور فرهنگ ناب مردم ما باشند.

آخرین وضعیت آن ها و مشکلات ناشی از کرونا و سایر موانع نظام اجرایی را در دیدار آقای حرمت الله رفیعی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بررسی و چاره جویی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معادله پیچیده عربستان تا واکسن

از معادله پیچیده عربستان تا واکسن