مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-31سياسي

عملکرد ضعیف رسانه ملی در تبلیغ فرهنگ و صنایع دستی ایران


متاسفانه رسانه ملی در خصوص معرفی، تبلیغ و گسترش این موضوع و پیشبرد فرهنگ و هویت ایران اقدامی انجام نمی دهد و می توان گفت ارتقاء فرهنگ در پایین ترین اولویت های رسانه ملی قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی این پژوهشگر صنایع دستی گفت: متاسفانه رسانه ملی در خصوص معرفی، تبلیغ و گسترش این موضوع و پیشبرد فرهنگ و هویت ایران اقدامی انجام نمی دهد و می توان گفت ارتقاء فرهنگ در پایین ترین اولویت های رسانه ملی قرار گرفته است.

ملیحه تمدن یزدیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص استفاده از صنایع دستی در جامعه و طراحی مد و لباس اظهار کرد: با ایجاد ارتباط بین صنایع دستی و شبکه مد و پوشاک و همچنین استفاده از دانش پژوهشگران مربوطه می توان برندهایی را ایجاد کرد که در جهان، معرف غنای بالای فرهنگ ایران باشند.

خوشبختانه در سال های اخیر با گسترش فضای مجازی و استفاده از شبکه های اینترنتی شاهد رشد خوبی در برخی حوزه های کسب وکار بوده ایم.

وی اضافه کرد: در این سال ها عده ای توانستند در مشاغل خود موفقیت هایی کسب کنند، اتفاقی که شاید اگر فضای مجازی نبود، رخ نمی داد.

فضای مجازی در واقع زمینه ساز این شد که اگر فردی سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب وکار خود ندارد بتواند با تکیه بر این بستر، فعالیت خود را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف رسانه ملی در تبلیغ فرهنگ و صنایع دستی ایران

عملکرد ضعیف رسانه ملی در تبلیغ فرهنگ و صنایع دستی ایران