مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-31سياسي

اصلی ترین وظیفه شورای شهر ارومیه سیاست گذاری و نظارت بر مصوبات شورا است


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی ترین وظیفه شورای شهر ارومیه باید سیاست گذاری و نظارت بر مصوبات شورا باشد و ضرورت دارد اعضای جدید شورای اسلامی شهر ارومیه به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

- حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عمده وظیفه شورای شهر باید برنامه ریزی برای مدیریت شهری باشد و اعضای شورای شهر، نسبت به این موضوع نگاه مضاعفی داشته باشند.

وی نسبت به رویکرد مطالبه گری اعضای شورای شهر ارومیه انتقاد کرد و گفت: اگر شورای شهر صرفا فقط مطالبه گر باشد، شبیه یک تشکل مردمی، سیاسی و دانشجویی می شود، لذا شورای شهر باید برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت برای شهر داشته باشد و بر مصوباتی که تصویب می کند نظارت داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و اهمیت شورای شهر ارومیه در بحث توسعه و پیشرفت شهر، تصریح کرد: اعضای شورای شهر ارومیه می توانند با برنامه ریزی دقیق، طرح و لایحه ها را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند و این طرح ها و لایحه ها در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرند.

ذاکر افزود: وظیفه نماینده در مجلس شورای اسلامی نظارت بر امور اجرایی است نه دخالت در امور اجرایی، لذا باید نسبت به وظیفه خود آگاه باشیم چرا که برخی از دوستان ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین وظیفه شورای شهر ارومیه سیاست گذاری و نظارت بر مصوبات شورا است

اصلی ترین وظیفه شورای شهر ارومیه سیاست گذاری و نظارت بر مصوبات شورا است