مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-31حوادث

4 کشته و 9 مجروح به دنبال واژگونی سواری در محور ایرانشهر- بزمان


رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 حامل اتباع غیرمجاز در محور ایرانشهر – بزمان 4 کشته و 9 مجروح برجای گذاشت.

- مصطفی کول زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور ایرانشهر – بزمان بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، یک دستگاه خودروی پژو405  حامل 12 نفر اتباع غیر مجاز از جاده منحرف و واژگون شده است.

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه 2 نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و 11 سرنشین دیگر آن نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدندکه 2 نفر از سرنشینان دیگر خودرو نیز در بیمارستان جان باختند.

کول زاده خاطرنشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه دلخراش ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

وی از رانندگان محترم خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته و 9 مجروح به دنبال واژگونی سواری در محور ایرانشهر- بزمان

4 کشته و 9 مجروح به دنبال واژگونی سواری در محور ایرانشهر- بزمان