مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-31اقتصادي

پرداخت 134 میلیارد تسهیلات اشتغال درهمدان


معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پرداخت 134 میلیارد تسهیلات اشتغال در استان خبر داد و گفت: پایان شهریورماه، آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات است.

- ایسنا/همدان معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پرداخت 134 میلیارد تسهیلات اشتغال در استان خبر داد و گفت: پایان شهریورماه، آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات است.

مصطفی قربانفر در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا تا الان، 134 میلیارد تومان تسهیلات در استان، پرداخت شده است.

قربانفر تصریح کرد: 13 هزار نفر در استان برای دریافت این وام در سامانه کارا ثبت نام کردند که 10 هزار و 563 نفر واجد دریافت شرایط تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا، بودند.

وی ادامه داد: باز پرداخت این تسهیلات، دو ساله است که آغاز پرداخت اقساط آن از چهار ماه پس از دریافت وام با سود 12 درصد، آغاز می شود.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، در رابطه با گروه های شغلی که بیشترین آسیب را در ایام شیوع کرونا در استان همدان دیدند، توضیح داد: بیشترین آسیب مربوط به رسته های زیر میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان است و صمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 134 میلیارد تسهیلات اشتغال درهمدان

پرداخت 134 میلیارد تسهیلات اشتغال درهمدان