مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-31حوادث

آتش سوزی شهرک صنعتی زنجان 3 مصدوم برجای گذاشت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر حوادث روز گذشته، 3 نفر در آتش سوزی واحد صنعتی و یک نفر بر اثر سقوط از کوه مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر حوادث روز گذشته، 3 نفر در آتش سوزی واحد صنعتی و یک نفر بر اثر سقوط از کوه مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

اصغر جعفری روحی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه آتش سوزی کارخانه روی زنجان، اظهار کرد: بر اثر بروز آتش سوزی در شهرک صنعتی شماره 2 زنجان، 3 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، افزود: در ساعت 13:05 امروز (8 شهریورماه)، 3 کد آمبولانس روی، خیام و سهند برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول در رابطه با اعزام بالگرد هوایی اورژانس برای امدادرسانی به حادثه سقوط از کوه، تصریح کرد: آقای 42 ساله ای که بر اثر سقوط از کوه دچار ترومای کمر و گردن شده بود، طی تماس با مرکز اورژانس و پس از بررسی و گرفتن موقعیت مکانی بالگرد در ساعت 12:28، به محل حادثه (طارم- گزنه دره) اعزام شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، با اشاره به اینکه ماموریت اورژانس هوایی زنجان در ساعت 14 به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: گروه درمانی پروازی، مصدوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی شهرک صنعتی زنجان 3 مصدوم برجای گذاشت

آتش سوزی شهرک صنعتی زنجان 3 مصدوم برجای گذاشت