مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:202021-08-30پزشكي

افزایش مراجعه به داروخانه هلال احمر/کمبود سرم و داروی کرونا نداریم


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در داروخانه هلال احمر اصفهان مشکلی برای تحویل سرم و داروی بیماران کرونایی نداریم و تلاش می کنیم سبد دارویی بیماران را تکمیل تحویل دهیم.

- امیر جلالیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به شرایط همه گیری کرونا در استان، نیاز مراجعه کنندگان به داروهای کرونا افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: به دنبال تعاملی که با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عمل آمده، داروخانه هلال احمر اصفهان به عنوان یکی از داروخانه های مرجع تأمین داروهای کرونا در استان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سبد دارویی در داروخانه هلال احمر اصفهان را تقریبا تکمیل نگه داشته ایم تا بتوانیم پاسخگوی مراجعه کنندگان باشیم، گفت: تا دو ماه پیش آمار مراجعه کنندگان به داروخانه هلال احمر هر روز بین 500 تا 550 نفر بود، اما در 20 روز گذشته شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان هستیم و روزانه 800 نفر در این داروخانه دارو تحویل می گیرند، که این عدد به غیر از مراجعه کنندگانی است که مشکل نسخه دارند و یا داروی آنها موجود نیست.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان با اشاره به کمبود سرم در کشور، گفت: در داروخانه هلال احمر مشکلی برای تحویل سرم به بیماران نداشتیم و هیچ بیماری بدون س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه به داروخانه هلال احمر/کمبود سرم و داروی کرونا نداریم

افزایش مراجعه به داروخانه هلال احمر/کمبود سرم و داروی کرونا نداریم