مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:152021-08-30سياسي

استفاده از ظرفیت جوانان راهگشای مشکلات کشور است


فرمانده سپاه کربلا به ظرفیت عظیم جوانان و روحیه جهادی آنان اشاره کرد و گفت: با توجه به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیأت دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهیدان رجایی و باهنر و نیز روز قشر بسیج کارمندان، یادواره شهدای کارمند استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان با رعایت شیونامه های بهداشتی برگزار شد.

سردار مسلمی در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه 200 شهید کارمند استان مازندران، با اشاره به راز ماندگاری شهدا، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: راز ماندگاری شهدا اخلاص و خدمت به مردم است.

وی پرهیز از اشرافی گری، مردمی بودن، تفکر و روحیه جهادی را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: باتوجه به دوران مسؤولیت کوتاه این دو شهید والامقام، پس از چهار دهه همچنان این شهدا بین مردم برجسته هستند.

  فرمانده سپاه کربلا در ادامه به رفتار اربابی برخی از مدیران در دوران های انقلاب اشاره و اضافه کرد: آنهایی که رفتار ارباب رعیتی با مردم داشتند در بین مردم هیچ جایگاهی نداشته اما آن دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جوانان راهگشای مشکلات کشور است

استفاده از ظرفیت جوانان راهگشای مشکلات کشور است