مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:002021-08-30اقتصادي

آزادسازی 13 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در پردیس


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: در راستای حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغات، 12 حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان پردیس اجرا و 13 هزار مترمربع از اراضی منطقه آزاد سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سید محمد قریشی رییس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغات و با توجه به رصد و پایش پیوسته اراضی کشاورزی توسط همکاران امور اراضی شهرستان 12 مورد تخلف ساخت و ساز غیر مجاز و تفکیک اراضی کشاورزی در قریه تماشا از توابع شهرستان پردیس گزارش شد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، گفت: با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان و با استناد به قانون، کلیه ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب و حدود 13 هزار متر مربع اراضی کشاورزی و زراعی منطقه آزاد سازی شد.

وی بیان کرد: این مدیریت در راستای وظایف قانونی و مبارزه با ساخت وساز غیر مجاز و برخورد با متخلفین هیچ گونه اهمالی نخواهد داشت.

قریشی ابراز کرد: از کلیه مردم شریف شهرستان در خواست داریم قبل از هر گونه ساخت وساز در اراضی کشاورزی و باغات جهت اخذ مجوزات قانونی به مدیریت جهاد کشاورزی پردیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/67016/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 13 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در پردیس

آزادسازی 13 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در پردیس