مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-30اقتصادي

فروش مرغ بالای 30 هزار تومان تخلف است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نه تنها کمبود تولید مرغ نداریم، بلکه بیش از نیاز مرغ وارد بازار می شود، - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان: فروش مرغ بالای 30 هزار تومان تخلف است ایسنا/اصفهان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نه تنها کمبود تولید مرغ نداریم، بلکه بیش از نیاز مرغ وارد بازار می شود، گفت: فروش مرغ با قیمت بالای 30 هزار و 100 تومان در بازار تخلف و مصداق گران فروشی است.

حسین ایراندوست در گفت وگو با ایسنا، درباره تداوم ناآرامی های بازار مرغ و گرانی آن در بازار اصفهان، اظهار کرد: به طور قطع این ناآرامی ها به کمبود تولید برنمی گردد و مربوط به به حوزه توزیع و نظارت سازمان صمت و بازرسی اصناف است.

وی با بیان اینکه در مرداد ماه به طور میانگین 520 تن مرغ زنده تحویل کشتارگاه های اصفهان شد که این معادل 390 تن گوشت مرغ بود، تصریح کرد: این آمار نشان می دهد که اصفهان به اندازه نیاز بازار مرغ تحویل بازار داده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: در یک هفته نخست شهریور ماه نیز به طور میانگین 530 تن مرغ زنده تحویل کشتارگاه های اصفهان شد که این معادل بیش از 397 تن گوشت مرغ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مرغ بالای 30 هزار تومان تخلف است

فروش مرغ بالای 30 هزار تومان تخلف است