مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-30اقتصادي

6 دوربین نظارت تصویری در محورهای گلستان نصب می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از نصب 6 دوربین نظارت تصویری در استان خبر داد و گفت: تجهیزات این دوربین ها با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خریداری شده و بزودی نصب می شود.

- ، مهدی میقانی شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: 71 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان افزود: بهره برداری از 24 پروژه احداث و بازسازی ابنیه فنی راه ها و محورهای مواصلاتی گلستان از مهم ترین پروژه های این ایام است.

وی گفت: در راستای نگهداری از شریان های اصلی و فرعی استان، 17 پروژه بهسازی و روکش راه های شریانی و اصلی افتتاح یا کلنگ زنی شد.

میقانی تصریح کرد: در حوزه ایمنی راه ها 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 277 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که شامل روشنایی راه ها، احداث پل عابر پیاده و افتتاح مجتمع خدماتی بین جاده ای است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان بیان کرد: تعریض باند جنوبی محور آق قلا به بندرترکمن و احداث پل نیرو در گالیکش از شاخص ترین اقدامات معاونت راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان است که در هفته ی دولت اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دوربین نظارت تصویری در محورهای گلستان نصب می شود

6 دوربین نظارت تصویری در محورهای گلستان نصب می شود