مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-30اجتماعي

اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران


مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: در آیینی 22 دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران اهدا شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: در آیینی 22 دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران اهدا شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه بیش از 60 هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، گفت: از این تعداد 1600 نفر در 27 مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی و خانه های حمایتی نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامت افراد نگهداری شده در مراکز قرنطینه های لازم انجام شده است ، افزود : ازابتدای شیوع کرونا تاکنون 27 مرکز نگهداری افراد دارای معلولیت و سالمندان قرنطینه شدند و امروز شاهد کمترین میزان ابتلا در این مراکز هستیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران به اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز اهدایی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد(یونیسف) اشاره کرد و ادامه داد : ارزش ریالی این دستگاه ها بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که برای نصب و راه اندازی به مراکز تحویل داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، گوهردهی خاطرنشان کرد : این دستگاه ها با هدف حفظ سلامت افراد مستقر در مراکز نگهداری و افراد دچار مشکلات تنفسی اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران

اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران