مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 20:052021-08-30ورزشي

ابتلای سومین مربی به کرونا/میرزاپور جایگزین مربی گلرهای تیم ملی شد


سرپرست تیم ملی فوتبال از ابتلای سومین مربی تیم به ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما گفت: قبل از شروع مینی کمپ، یکی شوک بزرگ به دلیل ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ما وارد شد و در آخرین روز این اردو نیز متوجه شدیم که برای مربی دروازه بانان نیز همین مشکل پیش آمده است و وی به قرنطینه رفت.

وی ادامه داد: امروز نخستین روز فیفا دی و حضور لژیونرها بود که بازیکنان پس از ورود به اردو به اتاق ها رفتند و حتی وعده های غذایی در اتاق ها صرف شد تا اینکه پس از اعلام پاسخ تست منفی همه اعضای تیم یک تمرین خوب برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل ابتلای مربی دروازه بانان کمیته ای تشکیل دادیم و طبق نظر سرمربی و با مشورت های فدراسیون ابراهیم میرزاپور برای کار با دروازه بان ها به جمع ما اضافه شد و سایر بازیکنان نیز زیر نظر ماریو تات تمرینات را برگزار کردند.

وی افزود: طبق آن چیزی که محاسبه کردم امروز سیزدهمین روز ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان است و امیدواریم پاسخ تست فردا و پس فردا آنها منفی شود و روز پنجشنبه روی نیمکت حاضر شوند.

وی درباره حضور لژیونرها در اردو گفت: همه لژیونرها رسیدند و فقط سردار آزمون از کادرفنی یک روز مرخصی گرفته است که فردا ملحق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای سومین مربی به کرونا/میرزاپور جایگزین مربی گلرهای تیم ملی شد

ابتلای سومین مربی به کرونا/میرزاپور جایگزین مربی گلرهای تیم ملی شد