مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 19:352021-08-30اقتصادي

پیش بینی مراجعه 46 هزار کودک همدانی در غربالگری چشم


معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: امسال 46 هزار کودک در 55 پایگاه سنجش در طرح غربالگری بینایی سنجی شرکت می کنند.

- شجاع احسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح شیوع یافته است، زمان اجرای طرح به منظور رعایت پروتکل ها و جلوگیری از ازدحام و شلوغی طولانی شده تا مردم با فراغ بال به پایگاه های سنجش مراجعه کنند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان همدان عنوان کرد: سال گذشته با رنگ بندی های کرونایی شهرها،طبق اعلام علوم پزشکی چنین برنامه هایی و مشابه آن نباید انجام می شد، بنابراین پیش بینی ما از 46 هزار نفر مراجعه به 25 هزار و 144 نفر رسید و 2 هزار مورد کودک مشکوک در بینایی باید به سطوح بالاتر و چشم پزشک مراحعه می کردند.

وی با بیان اینکه امسال نیز طرح سنجش بینایی برای 46 هزار نفر پیش بینی شده است افزود: سال گذشته تعداد پایگاه ها، 9 مورد بود اما امسال 55 پایگاه شد که هشت مورد دائمی و 46 پایگاه محلی است.

احسانی با بیان اینکه مراکز سنجش در ساعات اداری آماده پذیرش هستند خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان پایگاه دائمی بعدازظهر هم باز و خدمات ارائه می دهد که والدین می توانند مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه کودکان متولد 96 و ماقبل آن است افزود: کودکان سالم در غربالگری کارت سلامت دریافت می کنند اما برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مراجعه 46 هزار کودک همدانی در غربالگری چشم

پیش بینی مراجعه 46 هزار کودک همدانی در غربالگری چشم