مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 15:502021-08-30فرهنگي

تصویربرداری برف بی صدا می بارد در گیلان ازسرگرفته شد


با گذشت 15 ماه از شروع تولید سریال 250 قسمتی برف بی صدا می بارد تصویربرداری 65 درصد از فصل اول سریال به سرانجام رسیده است.

- تصویربرداری "برف بی صدا می بارد" در گیلان ازسرگرفته شد با گذشت 15 ماه از شروع تولید سریال 250 قسمتی "برف بی صدا می بارد" تصویربرداری 65 درصد از فصل اول سریال به سرانجام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه، این سریال که به نویسندگی مرحوم مسعود بهبهانی نیا به رشته تحریر درآمده، شامل دو فصل بوده که داستان فصل اول آن در 100 قسمت از سال های 65تا 69 روایت می شود و فصل دوم آن در 150 قسمت در زمان حال می گذرد.

کرونا در این یک سال و نیم چندین بار پروژه را مختل کرد اما پس از مدتی تصویربرداری آن از سر گرفته شده است، اکنون گروه برای ضبط ادامه سریال به استان گیلان سفر کرده و در حال ضبط سکانس های مربوط به این استان می باشند.

بازیگران این سریال عبارتند از : فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال نژاد، سینا کرمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری برف بی صدا می بارد در گیلان ازسرگرفته شد

تصویربرداری برف بی صدا می بارد در گیلان ازسرگرفته شد