مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 14:502021-08-30سياسي

قیام عاشورا نقطه آغازین حرکت های بزرگ و جنبش های فراگیر است


قیام عاشورا زمینه خوبی برای ساماندهی حرکت های مصلحانه تاریخی به شمار می آید و نقطه آغازین حرکت های بزرگ و جنبش های فراگیر است.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری اظهار داشت: حرکت های هنری قطعاً زمینه ساز این جوشش های اجتماعی هستند و حرکت های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به تأثیر بسیار بالای هنر در جامعه و لزوم استفاده بهینه از این ظرفیت افزود: دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر تمایل دارند که جریان فرهنگ و هنر را به سمت کانون های بنیادین معرفت که یکی از آنها فرهنگ عاشورا است، سوق بدهند.

وی با ذکر حدیثی از حضرت امام صادق (ع) که می فرمایند: اگر خداوند بنده ای را دوست داشته باشد، حب حسین (ع) را در دل او قرار می دهد.

اضافه کرد: امیدواریم این حرکت ارزشمند و مقدس زمینه خوبی باشد برای اینکه یک بار دیگر شاهد خیزش هنرمندان، نویسندگان و شاعران به سمت معارف عاشورایی باشیم.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: جریان آتش گرما و شعله فروزان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دل شیعیان، نه تنها فرصتی برای ابراز عاطفه و عشق و محبت است، بلکه فرصتی برای اندیشه ورزی، علم و معرفت نسبت به این وجود مقدس محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام عاشورا نقطه آغازین حرکت های بزرگ و جنبش های فراگیر است

قیام عاشورا نقطه آغازین حرکت های بزرگ و جنبش های فراگیر است