مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 14:002021-08-30سياسي

حریم قلاع دختر و اردشیر کرمان اصلاح شد/ مشکلات مردم حل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان درباره آخرین وضعیت ساماندهی قلاع دختر و اردشیر کرمان گفت: بزرگ ترین مشکل در این زمینه، - ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان درباره آخرین وضعیت ساماندهی قلاع دختر و اردشیر کرمان گفت: بزرگ ترین مشکل در این زمینه، بحث حریم بود و مسائلی که شهروندان داشتند که طبق آخرین امضای وزیر میراث فرهنگی، اصلاح نقشه حریم انجام و مصوب شده است که مشکلات مردم با این مصوبه حل می شود.

فریدون فعالی امروز هشتم شهریورماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا و نشست با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: امسال به واسطه ارزش های فرهنگی و تاریخی استان کرمان و به دلیل اینکه بیشترین آثار ثبت جهانی را در استان داریم، کرمان به عنوان میزبان در برگزاری هفته گردشگری انتخاب شده است.

وی با اشاره به برنامه های متنوع پیش بینی شده برای روز جهانی گردشگری افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری نیز یک تور یک روزه با حضور مسولان ونزوئلا در کرمان برگزار کردیم و میزبانی وزیر ونزوئلا ناشی از تعامل و ارتباط ما با بخش خصوصی بود.

فعالی با تاکید بر اینکه در اطلاع رسانی و تبلیغات گردشگری خیلی کار داریم، تصریح کرد: اولین مشکل استان کرمان عدم شناخت از این استان است و باید به شیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم قلاع دختر و اردشیر کرمان اصلاح شد/ مشکلات مردم حل می شود

حریم قلاع دختر و اردشیر کرمان اصلاح شد/ مشکلات مردم حل می شود