مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 13:252021-08-30اقتصادي

انحصارشکنی در صنعت پتروشیمی / جزییاتی از به روزرسانی سیستم کنترل کارخانه «PET یک »


سامانه کنترل کارخانه «پت یک» پتروشیمی شهیدتندگویان که پیش تر انحصار فناوری آن در اختیار شرکت «امرسون» آمریکا بود برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان، برای نخستین بار، عملیات روزآمد کردن سامانه کنترل کارخانه PET یک مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان در کمترین زمان ممکن و بدون توقف واحدهای تولید با موفقیت اجرایی شد.

این سامانه که متعلق به شرکت آمریکایی امرسون است با توجه به همکاری نکردن شرکت سازنده، نبود حمایت شرکت های تولیدکننده محصولات کنترل و اندازه گیری، همچنین قدیمی بودن آن در پایین ترین سطح کارآیی قرار داشت و اشکالات اساسی را برای مجموعه به ویژه در کمیت و کیفیت تولید ایجاد می کرد که به همت متخصصان و کارشناسان داخلی روزآمد شد.

در گام نخست اجرای این پروژه، با توجه به برنامه ریزی و تحقیقات انجام شده، مقرر شد مطابق روال در پروژه های مشابه، برنامه نویسی سامانه برای ارتقای آن به صورت آفلاین در طول یک سال انجام و سپس با غیرعملیاتی کردن واحدها، عملیات پیاده سازی و روزآمد کردن سامانه کنترل انجام شود.

پس از پایان کار برنامه نویسی با توجه به تعهدهای پتروشیمی شهید تندگویان و نقش حیاتی و مهم تولیدات آن در صنایع مختلف کشور، در عمل توقف همه واحدها برای اجرای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصارشکنی در صنعت پتروشیمی / جزییاتی از به روزرسانی سیستم کنترل کارخانه «PET یک »

انحصارشکنی در صنعت پتروشیمی / جزییاتی از به روزرسانی سیستم کنترل کارخانه «PET یک »