مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 12:402021-08-30سياسي

برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب در سالجاری


امرایی دبیر کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی از تشکیل هفتمین جلسه این کمیسیون در سالجاری، در محل وزارت کشور با حضور اعضای کمیسیون خبر داد.

- امرایی دبیر کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی از تشکیل هفتمین جلسه این کمیسیون در سالجاری، در محل وزارت کشور با حضور اعضای کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امرایی مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده احزاب، با اعلام این خبر گفت: امروز در این جلسه گزارش دبیرخانه درخصوص روند اجرایی و پیگیری های بعمل آمده در ارتباط با مصوبات کمیسیون مبنی بر الزام و مسئولیت قانونی احزاب درخصوص ارائه به موقع مستندات برگزاری مجامع عمومی جهت رسیدگی کمیسیون و همچنین گزارش عملکرد مالی احزاب ارائه و اعضای کمیسیون بر لزوم اجرای دقیق مفاد قانون پیرامون موضوع تاکید و مقرر شد گزارش نوبه ی از روند اجرا و پیگیری های بعمل آمده در جلسات آتی کمیسیون ارائه شود.

امرایی افزود: در ادامه جلسه، پیش نویس اصلاحیه دستورالعمل تبصره 3 ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی موضوع انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 طرح و بررسی و تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب در سالجاری

برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب در سالجاری