مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:152021-08-30اقتصادي

228 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در مهدی شهر افتتاح شد


استاندار سمنان با بیان اینکه 228 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در مهدی شهر افتتاح شد، گفت: گردشگری، دامپروری و توسعه سرمایه گذاری محورهای ارتقای اقتصادی شهرستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت مهدی شهر به صورت ویدئوکنفرانسی و به میزبانی استانداری سمنان، با بیان اینکه امروز 228 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در مهدی شهر افتتاح شد، تاکید کرد: توسعه اقتصادی مهدی شهر در طرح ها و سرمایه گذاری محوریت دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های این شهرستان، افزود: عشایر سنگسر قطب تولید لبنیات و تولیدات صنایع دستی، پروتیینی و گردشگری هستند از سوی دیگر مهدی شهر دارای جاذبه های فرهنگی، تاریخی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی بسیاری برای جذب سرمایه گذاران است که باید شرایط در زمینه جذب سرمایه گذار تسهیل شود.

ارتقای زیرساخت های گردشگری استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب گردشگران از هم اکنون در دستور کار مسئولان مهدی شهر باشد تا در دوران پساکرونا بتوانیم شاهد گسیل ساختن گردشگران به سمت این شهرستان مستعد باشیم، گفت: مهدی شهر یکی از دو شهر نمونه گردشگری استان سمنان را در خود جای داده اما بسیاری از جاذبه های گردشگری این منطقه از استان تحت تأث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

228 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در مهدی شهر افتتاح شد

228 میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در مهدی شهر افتتاح شد