مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-30اقتصادي

جمع آوری 295 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر


مدیر توزیع نیروی برق ملایر از جمع آوری 295 دستگاه ماینر غیر مجاز از سال گذشته تا کنون در سطح شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، رضا شیردره ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به مشکلات و کمبود بارش ها امسال در حوزه برق  سال سختی را تجربه کردیم اظهار کرد: تقریبا خاموشی ها از اردیبهشت ماه گریبان گیر مردم شد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی خاموشی ها در بازه زمانی و طبق یک جدول از طریق رسانه ها به مردم اعلام شد گفت: اگر خاموشی خارج از زمان بندی و بدون اطلاع قبلی بوده مربوط به اتصالات، حفاظت شبکه ها و.

است که در زمان مناسب نسبت به رفع مشکل اقدام می شود.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر در ادامه با اشاره به جمع آوری 295 دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای سال 99 تاکنون تصریح کرد: از این تعداد 200 دستگاه طی سال گذشته و 95 دستگاه نیز از ابتدای امسال جمع آوری شده است.

وی از جمع آوری 491 مورد انشعاب و برق غیر مجاز از ابتدای امسال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود برق بازدیدهای شبانه از اماکن تجاری نیز در حال انجام است که تاکنون 3 هزار و 380 مورد بازدید انجام شده است.

شیردره افزود: در حوزه نمای تزیینی ساختمان نیز با توجه به کمبود برق 181 مورد واحد تجاری و 120 مورد برق تزیینی نمای ساختمان های مسکونی قطع شده تا در راستای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 295 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر

جمع آوری 295 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر