مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-30اقتصادي

برداشت انار در بیش از هزار و 750 هکتار از باغات طارم


کارشناس باغبانی جهاد کشاوزی شهرستان طارم از آغاز برداشت یاقوت سرخ در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 3 هزار بهره بردار طارمی در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند.

- زهرا نیساری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به آغاز برداشت یاقوت سرخ از باغات طارم، اظهار کرد: برداشت انار در بیش از هزار و 750 هکتار از باغات  این شهرستان آغاز شده است.

کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه بیش از 3هزار بهره بردار طارمی در زمینه تولید محصول انار فعالیت می کنند، افزود: پیش بینی می شود امسال27هزار تُن انار از انارستان های  شهرستان طارم برداشت و روانه بازار شود.

وی  با اشاره به افزایش دما در شهرستان طارم، تصریح کرد: برداشت زود هنگام این محصول به علت گرمای هوا و همچنین کمبود بارش ها است که موجب برداشت زود هنگام این محصول بهشتی در این منطقه شده است.

 کارشناس باغبانی جهادکشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه انار به عنوان الگوی کشت باغی که در آب و هوای طارم امتحان خود را به خوبی پس داده است و برای توسعه کشت نیاز به حمایت دارد، خاطرنشان کرد: از ارقام کشت شده انار در این شهرستان می توان به انار محلی، ترش، ملس، زاغ و شاهبار اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت انار در بیش از هزار و 750 هکتار از باغات طارم

برداشت انار در بیش از هزار و 750 هکتار از باغات طارم